De voorbereidingen en de reis

8 februari 2019 - Schiphol, Nederland

Afscheid Schiphol

7 februari was het dan zover. De dag die lang verwacht was maar toch ineens heel plotseling leek te komen; ik vertrok naar Thailand. Ik vloog om 20.50 met KLM. Een ideale tijd, want ik kon 's ochtends en 's middags thuis nog rustig aan doen en ik kon slapen in het vliegtuig. De avonden van tevoren ben ik maar liefst 3 dagen achter elkaar uiteten geweest om goed en gezellig afscheid te nemen van Daan, Pleun & Evi en pap & mam. Op de dag zelf heb ik 's ochtends nog een deel van de koffer ingepakt (natuurlijk weer lekker last minute) en 's middags ben ik nog gaan lunchen met pap en mam.

Om half 4 reden we aan richting Schiphol. Ik, Daan, Pleun en pap & mam in de auto en Sjoerd kwam zelfs helemaal met de trein op en neer vanuit Tilburg om mij mee uit te zwaaien. We hebben samen wat gedronken en de koffers ingeleverd, maar daarna was het toch echt tijd om afscheid te nemen. Dat was wel even lastig.

De vluchten waren allebei prima. Ik vloog via Kuala Lumpur met een overstap van 1,5 uur. Dit is uiteindelijk wat langer geworden door vertraging i.v.m. een technische storing, maar dat was allemaal te overzien. Zelfs het eten in het vliegtuig was best lekker. Ik kreeg penne met zongedroogde tomaten, ei met champignons en soufflé en als laatste een croissantje met tonijnsalade.

Bij het vliegveld werd ik opgehaald door iemand die het hotel geregeld had. Ik kwam 's avonds best laat aan en werd heel welkom ontvangen. Ik kreeg een bloemenhanger als welkomstcadeau en werd meteen mee uiteten genomen naar het 'hoofd'restaurant van het hotel. Ik ben op vrijdag aangekomen en begin maandag pas met werken, dus ik heb een paar dagen om te settelen.

1. Lucille Widdershoven:
    9 februari 2019
    Fijn dat je zo hartelijk ontvangen bent daar! Dat is al een goed begin!
    Leuk al meteen iets van je te horen.
    Maak er een leuk weekend van en zorg dat je veel ziet, want maandag begint het harde werken ;) . Wie weet wanneer je weer iets mag gaan zien en ontdekken.
    Hopelijk horen we weer snel iets van je.
    X Lucille
  2. Ron van Nostrum:
    9 februari 2019
    De start in ieder geval goed. Een mooi begin...