Naiyang Beach

7 juli 2019 - Naiyang Beach, Thailand

Ik loop een beetje achter met m'n blogs want deze gaat nog over paps en mams bezoek (laatste :p) terwijl Anna alweer langs is geweest! Een volgende blog volgt dus snel...

Na Koh Lanta gingen pap, mam en ik weer terug naar Phuket, maar niet naar waar ik zit. We gingen naar Naiyang Beach, vlakbij het vliegveld en een national park. Daar hebben we helaas erg weinig van gezien haha. Het heeft tijdens de 2 dagen dat we er waren bijna continu geregend.. we wilden toen het even droog was een stukje fietsen met fietsen die je bij het hotel kon pakken en een stadje bezoeken. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan. Er was nergens een stadje te bekennen en we zaten echt ergens in the middle of nowhere

WhatsApp Image 2019-06-09 at 16.24.45

Toch hebben we gezellige dagen gehad samen! Het hotel had een leuk restaurant/bar waar we veel hebben gezeten en zelfs hebben gebiljart. Verder zijn we veel op de kamer geweest, genetflixt en wat gepuzzeld. Niet veel van de omgeving gezien dus, maar wel heel veel gerelaxed.

IMG-20190623-WA0052

1. Diane:
    7 juli 2019
    Je loopt inderdaad erg achter, haha. We zijn alweer 4 weken thuis 🙃.
    We zijn in elk geval af aan het tellen wanneer we je van Schiphol weer op kunnen komen halen!
    Nog een paar weken werken en dan ga maar heerlijk van je vakantie genieten met Pleun! Als je maar weer heelhuids thuis komt!
  2. Oma:
    7 juli 2019
    Hoi aniek hoe gaat het met je we kijken er naar uit wanneer je
    Thuis komt.pleun komt over een paar weken .
    Geniet er samen van.
    Groetjes van opa en oma.
  3. Lucille Widdershoven:
    8 juli 2019
    Hoi Aniek,
    Je bent dus druk, druk , druk. Je bent nu een volleerd receptiemedewerkster tijdens de drukke vakantieperiode, dus een hoop te doen daar en ben je blij als je weer in je bed kan duiken 😉😊.
    Je hebt heerlijk wat qualitie time met je ouders kunnen doorbrengen. Ze tellen erg af wanneer je weer thuis bent. Dat duurt niet meer zo lang. Leuk dat je zoveel bezoek hebt gekregen tijdens je stage. Je stageplek ligt nou niet vlak naast de deur 😘. Nog even flink doorwerken 💪en dan is je half jaar stage voorbij en komt Pleun naar je toe om samen met jou daar vakantie te gaan vieren en dan naar huis, terug naar Nederland. Terug naar je pa, ma, broer, opa, oma en Daan! En dan (helaas?) weer aan de studie 😁😉.
    Liefs Lucille 💋
  4. Ron:
    8 juli 2019
    Het duur ff maar dan heb je ook wat: Wat een mooie foto!!!

En ondertussen tellen we hier af.