Laatste loodjes

25 juli 2019 - Patong, Thailand

Het aftellen is nu echt begonnen. Nog minder dan 2 weken werken en dan begint de vakantie! Het is heel raar hoe snel het ineens is gegaan. De eerste maand leek de tijd voorbij te kruipen, maar nu ben ik ineens bijna klaar.

Ze zeggen dat de laatste loodjes het zwaarst wegen, maar dat is eigenlijk helemaal niet in mijn geval. Ik heb het de laatste tijd goed naar m'n zin met de andere stagiaires en heb ook nog veel leuke dingen op de planning staan om steeds naar uit te kijken!

Zeker sinds Aida als nieuwe stagiaire is gekomen is er weer meer leven in de brouwerij. Ben al meerdere keren (hoe vaak laat ik maar achterwege 🤪) met haar op stap geweest, uiteten en laatst zijn we ook naar een waterpark gegaan en wezen ziplinen!

Screenshot_20190725-214403__01Screenshot_20190725-170053__01__01__01
Screenshot_20190725-170102__01

Natuurlijk doe ik ondertussen ook nog leuke dingen met de anderen! Vanet is helaas erg op zichzelf, het is al een tijdje geleden dat ik daar wat mee heb gedaan. Da Ran is tegelijk met mij begonnen en ze eindigt dan ook net 3 dagen voor mij! Ik ben nog steeds close met haar.

Screenshot_20190725-214316__01Screenshot_20190725-214005__01

Screenshot_20190725-213953__01Screenshot_20190725-214131__01

Screenshot_20190725-214017__01

De komende weken ben ik van plan om nog te gaan surfen, naar een wedstrijd Muay Thai (boksen) te gaan kijken en dan moet (heeeel vervelend 😉) ik naar Kuala Lumpur! Ik ga hierheen omdat mijn visum verloopt en ik eerst Thailand uit moet voordat ik een toeristenvisum kan krijgen. Dan land ik de 8e 's ochtends weer op Phuket en dan is Pleun er een uur later al!! 🤩

1. Sjoerd van Nostrum:
    25 juli 2019
    Fijn dat de laatste loodjes niet zo zwaar zijn en heel veel plezier met alle activiteiten die je nog gaat doen! Zin om je weer te zien :)
  2. Erik van Nostrum:
    25 juli 2019
    Je hebt het er nog steeds goed naar je zin zo te zien.
    Maar je zult ook wel blij zijn dat je dadelijk met pleun nog lekker thailand verder kan gaan verkennen en samen naar huis te gaan.
    Nog een fijn weekend en fijne tijd in Phuket, Aniek en alle andere collega-stagaire's.
    Groetjes.
  3. Diane:
    25 juli 2019
    Fijne weken nog meis😘. Geniet van alles en tot over 30 (!) dagen. Zooo fijn dat je dan weer thuis bent.
  4. Lucille Widdershoven:
    26 juli 2019
    Hé Aniek,
    Nog twee weken stage lopen en nog wat gezellige dingen doen met je co-stagelopers en dan zit je stage er op en daarna nog even heerlijk genieten van je twee weken durende reis met Pleun . Maak er iets moois en onvergetelijke van en kom dan vol verhalen weer terug naar huis.
    See you soon 💋
    Liefs Lucille
  5. Oma:
    26 juli 2019
    Hoi aniek nog twee weken dan heb je vacantie.
    Met pleun.
    We kijken naar je uit wanneer je weer thuis bent.
    Geniet er van dat nemen ze niet meer van je af.
    Groetjes van opa en oma
  6. Ron:
    30 juli 2019
    Hé muppet. Fijn dat je een nieuw maatje hebt gevonden. En de details, tja, we hoeven niet alles te weten.

Veel plezier nog, ben benieuwd of dat surfen en beetje gaat lukken!
  7. Lucille Widdershoven:
    2 augustus 2019
    Hoi Aniek,
    Je gaat aan je laatste week van je stage beginnen. Nog even werken en dan ga je aan een welverdiende vakantie beginnen met je vriendin Pleun. Mag je andere plekken en dingen van Thailand gaan ontdekken. Geniet meisje en doe voorzichtig. Over twee weken kan je iedereen weer in je armen sluiten en vertellen hoe het allemaal is geweest. Tot gauw!
    Dikke kus Lucille 💋