Mamsie en Sjoerd

22 maart 2019 - Pa Tong, Thailand

Nog geen week nadat Daan weg was, kwam het volgende bezoek alweer! Dit keer kwamen mam en Sjoerd me bezoeken. Eerst met z'n tweetjes een paar dagen in Bangkok, daarna met mij erbij in Phuket.

Het leek er in eerste instantie op dat ik maar 1 dag vrij zou zijn, maar gelukkig heb ik kunnen regelen dat dat er toch 2 waren. De dagen waarop ik wel moest werken heb ik steeds een dagdeel toch met mam en Sjoerd doorgebracht. Als ik middagdienst had gingen we bv. 's ochtends iets drinken en als ik ochtenddienst had, aten we 's avonds samen.

De eerste dag die ik helemaal vrij was, zijn we naar het olifantenreservaat gegaan. Dat was echt super leuk! Ze hadden er 4 olifanten, waarvan 1 een baby. Een andere was echt reusachtig. Op het begin was het wel eng om ze aan te raken, maar op het einde totaal niet meer. Eerst mocht iedereen (behalve ik 😂) met de babyolifant op de foto, vervolgens gingen we ze voeren en uiteindelijk ook wassen met modder. Dat allemaal in de meest charmante outfit, zie de foto's. We vonden het alle drie een hele geslaagde ochtend, maar waren wel moe daarna. De volgende dag hebben we heel rustig aan gedaan, 's ochtends naar het strand en vervolgens geluncht in het hotel. 's Avonds zijn we naar een markt hier geweest. Ze hadden zowel eten als souvenirs daar, maar we hebben niks gekocht. De sfeer was wel heel gemoedelijk op de markt.

De laatste avond zijn we bij een heel leuk restaurantje gaan eten als afscheid, Terrazzo. Er was live muziek en het eten was heel lekker.

En toen het afscheid. Met wie dan ook en wanneer dan ook, dat blijft een vreemd gevoel. Mam zie ik gelukkig nog in mei/juni, maar met Sjoerd duurt het nog 5 maanden. Die zie ik pas weer als ik thuis ben. Dat is echt gek, we zijn nog nooit zo lang uit elkaar geweest. Maar dat komt wel goed, we hebben Sjoerds tijd in Ierland ook overleefd.

Na alle bezoekjes ga ik voorlopig weer hard aan het werk!

Olifant wassenSjoerd bij olifantIk bij olifantOlifant in de modderMam olifant voerenOlifanten voeren

Bij the coffeeclub

1. Lucille Widdershoven:
    22 maart 2019
    Wat gaaf dat jullie zo dicht bij de olifanten 🐘 mochten komen! En spannend 😅. Ik vind die verplichte pakjes wel leuk. Jullie 'blenden' helemaal in 😉.
    Fijn dat je wat tijd vrij hebt kunnen maken voor je broer en mamsie. Zij hebben ook genoten zo te zien. Nu weer even flink aan het werk en dan heb je straks weer tijd voor Daan, mamsie en paps (?)
    Hoe verloopt de stage? Heb je het nog naar je zin en zijn je taken alweer wat uitgebreid? Tot gauw horens.
    Groetjes Lucille 💋
  2. Oma:
    22 maart 2019
    Hoi aniek fijn dat ik je heb gesproken op mijn verjaardag
    Vind het ook weer fijn dat je moeder en sjoerd weer thuis zijn
    Leuke foto,s heb je maak er iets van met je nieuwe vriendin
    In pauket gr oma nellie
  3. Ron:
    22 maart 2019
    Echt mooie foto’s van de olifanten! Nog een paar maanden en dan kan ik het allemaal ook zelf zien. Zin in!
  4. Diane:
    22 maart 2019
    Was echt super fijn om je weer te zien en je een knuffel te kunnen geven! Echt heel speciaal om dit met jou en Sjoerd mee te maken. Ik heb nu al zin om eind mei weer te komen. Dikke kus 🥰
  5. Sjoerd van Nostrum:
    24 maart 2019
    Was superleuk Nikki, heel veel plezier daar nog! We skypen nog wel en ik weet zeker dat die 5 maanden zo omvliegen, net zoals dat bij mij in Ierland gebeurde. We skypen nog! :)